Transformers

Go kväll kära underbara snygga bästa trogna läsare. Nu har jag kommit hem.. Blev en biokväll med mamma och skönt var det. Har inte umgåtts med mamma sen mormor dog har varit så mycket så det är först nu vi har kunnat göra något tillsammans. Så vi gick till bio3an och skulle egentligen se Änglar och Demoner men jag ville hellre se Transformers och det ångra jag verkligen inte. Den var bra! Gillar filmer när jorden håller på att gå under. Till filmen köpte jag mig lite godis så nu är jag proppmätt och ska ligga här och dega mig resten av kvällen. Imorgon är det stora saker som händer pite summer games är ju i helgen så det blir att se paraden synd att man bara börjar bli för gammal för att vara där. Men men paraden måste man ju bara se. Det går förbi massa fotbollstöntar här nere hela tiden. Förra året var jag och mina vänner ute hela tiden för att ragga på dessa pojkar ojoj to old for this shit now... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0