Trött

Oj vad kvällen har varit trevlig. Gästerna var här kl halv 7 så vi åt pastasallad + massa efterrätt. Sen gjorde vi några gamla lekar som tidningsleken och psykologen. Där vid 11 tiden gick vi ner på stan och kollade läget, var crusing men inte så mycket folk så några gick upp till mig igen och vi dansa litegrann och såg Eva & Adam.  Nu har alla gäster farit hem och vill nu att mami ska komma hem från krogen så vi kan städa så jag sen kan hoppa i sängen och sova. Vi hörs imorgon, men först lite bilder + en video..


Ballonger är ett måste för mig

Gooooodis

Dags för mat ....

och ännu mer

Kajsa njuter av den goda melonen

Bångarn provar min Bh, för liten?

Sen blev det inte så många fler bilder...


Här kör Maria ett aerobicpass med gänget

Sådärja, det var allt för idag. Vill tacka mina underbara vänner för ikväll och för dom fina presenterna. Sov gott allihopa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0