typiskt måndag

Go kväll kära läsare. Hemsk uppdatering idag, jag vet ! Har haft fultl upp hela dagen. Jag och några till for då till brandstation och valde våran snygga outfit vi ska ha när vi uppträder. Kommer bli kanon! Efter det for vi till skolan och lämnade det sen följde jag Elin och Maria på stan en snabbis innan jag for till frissan. Blev supernöjd med resultatet. Är bara lite ovan luggen men det blir supersnnyggt. Sa att jag skulle ha hårförlängning så hon klippte så det skulle se mer riktigt ut. Så imorgon kommer jag ha långt hår, jippi vad jag har längtat. Anyway efter frissan for jag hem till pappa och åt middag där tillsammans med dom där och senare tog jag Smigge på en promenad och mötte upp Nastja och Nadja. Så nu är jag hemma och kvällen blir lugn, blir att prata med Nastja ikväll OM HON RINGER !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0