update måndag

visst är det måndag. Håller på att glömma vilka dagar det är nuförtiden. Anyway tänkte ta och berätta lite om dagen. På morgonen kring 10 gick vi på promenad till svartudden sen hade vi lunch fram till tolv då vi hade vårat kulturpass som mitt var musik. Tyckte inte det var något speciellt roligt men vi fick iallafall sjunga living on a prayer som jag hade drömt om att vi skulle sjunga, haha lite sjukt !  Vi slutade klockan 2 då jag följde Emelie till stan snabbt och lämna in hennes telefon sen vidare till Gina för att kolla om en klänning som dom tyvärr inte hade, buhuuu!  Efter det gick jag hem och sov 1.5 timme då de var dags att kolla på en lägenhet. Lägenheten var väldigt boooring och ful så jag och mami bestämde oss att inte ta den. Klockan 7 begav jag mig till korpen för att köra ett arobiecspass med Emelie. Grymt kul och bra musik då blir man taggad ! Så nu är jag hemma kvällen kommer vara väldigt lugn och jag ska beställa hem löshår nu.

Over & Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0