Update tisdag

Hey lovers. Då tar vi en liten update om dagen. Gick till skolan klockan 9 och hade sångträning och sedan gick vi vidare och kollade en uppvisning i ch-salen. Sen var det meningen att jag och Emelie skulle sola men det var inte så mycket sol så vi gick på stan istället och avslutade vid Thai Garden med en god lunchbuffe. Sen gick jag hem och tog en vilopaus i 2 timmar. Där vid halv 7 började jag gå till korpen och mötte upp Emelie,Kajsa och Elin där och vi tog ett afropowerdancepass. Grymt svårt var det och vi får se om jag fortsätter med det !  Nu har jag precis sett färdigt DH och ska kolla lite pogram på tvn sen sova. Ska skippa skolan imorgon så har tänkt och ta en liten sovmorgon. Se ya bitches !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0