Update torsdag

Heey snyggon ! Nu har jag precis landat vid datorn. Då kör vi en sammanfattning om dagen:

Vaknade kl 8 och gjorde mig klar och gick till skolan. Där hade jag dansträning och sångträning inför 9ornas konsert. Där efter for jag direkt hem såg MTV movie awards och sen for jag och pappa och handla på ica inför mitt kalas på lördag. Oj vad ni ska få äta flickor och pojke ! Sen därefter for jag hem packa upp varorna,duscha och fixa lite andra saker. Senare mot kvällen mötte jag upp Nastja på vårat ställe och vi satt och prata ett bra tag innan jag begav mig hemåt. Så nu sitter jag hära. Här jävlat ingenting att göra ikväll så det blir att sitta och glo framför datorn...

Ni har ju märkt att det inte har varit så bra uppdatering hära i bloggen i veckan. Imorgon blir det som vanligt och jag lovar bilder i bloggen kommer nu. Visst har det varit lite fattigt med bilder här i bloggen, ärligt talat så tycker jag själv det är väldigt booring och läsa bloggar utan bilder, håller ni med?

Se ya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0