update

Oj vad jag är dålig på att blogga. Sa till mig själv att jag skulle bli den bästa bloggerskan på denna planet under sommaren. Då menar jag inte mest läsare utan att uppdatera med massa bilder och kul.. Men det ska komma jag lovar. Anyway idag har jag inte gjort så mycket, jag och pappa for på ÖB och handla lite saker sen for jag hem och städa mitt rum och renbädda sängen så det kommer bli underbart att sova ikväll. Sen mot eftermiddagen kom Nastja hit och vi gick till norra hamn och tog det lugnt och njöt av solen innan det blev kallt och vi for hem till mig då vi börja prata om videoblogg. Jag och Nastja ska göra en videoblogg tillsammans någongång när vi orkar har vi bestämt. Vi måste ju göra nånting så ni gillar våra bloggar hihi. Nä men det var ju längesen man gjorde en videoblogg, det kanske dyker upp ikväll?
Iallafall sen for hon hem och jag såg lite tv innan jag hoppade i duschen. Och nu sitter jag här och gör ingenting. Vad har kvällen att erbjuda, vill då inte gå ut för de är fan kallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0