updatering

God morgon god morgon. Förlåt för det inte blev någon uppdatering igår men berättar nu om själva kvällen. Träffade först Nastja och sen några till så vi stog och kollade paraden. Tyvärr var det inte många snyggingar man såg... Men vi gick till Nolia och kollade in läget där och sen tillbaka till stan och sen gick var och en hem till sig. När jag kom hem gjorde jag inte så mycket men då ringde felicia. Hon och Ida kom över och vi såg en skräckis  och sen följde jag Felicia hem en bit. Så de var gårdagen.

Imorse när jag skulle vakna var jag så himla svettig, fyfan ännu varmt i mitt rum nu på kvällarna. Måste fan fixa en fläckt . Nu idag är det ju superväder så jag och mamma ska fara och sola någonstans. Men om det blir på havsbadet återstår att se för vårat solställe är inte så himla hemligt längre.... 



Paraden

Over & out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0