Ååååå

Hey bejbs. Hoppas det är bra med er. Med mig själv är det lite sisådär. Är jätteyr + att jag är grymt trött. Hoppas det blir en tidig kväll. Idag var skolan ett helvete NÄSTAN fast vi inte hade några lektioner. Först hade vi nationella i engelska, gick sådär. Sen där efter hade vi hål typ 2-3 timmar så vi satt på skolan och chillade. Efter det hade jag och Kajsa träning med musikläraren en sista gång innan norrmalmskalaset. Kommer bli jättebra tror jag. Efter det fortsatte jag med några andra tjejer våran Dolce Vita dans som vi ska uppträda och klä ut oss till transor.  Där efter hade vi engelska som var sista lektionen ganska tärt men jag jobbade på bra. Efter skolan gick jag och tränade ungefär en timme. Idag blev det bara löpbandet för min del. Men men nu ska jag snart äta middag är jättehungrig. Se ya !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0