en shoppingtur i uppsala city

Hej på er. Åååå vad mina fötter har plågats idag.. Där vid 11 drog vi in till stan här i Uppsala. Blev lite shopping idag också som underkläder,plånbok,en topp,en tröja och en klänning. Är så där lite småarg på mig själv att jag inte kan spara pengar. Gjorde ett test i aftonbladet där det fanns 10 olika saker och om det stämde så var man en shopaholic. Själv fick jag 8/10. Men men har iallafall sparat litegranna för nästa helg blir det att kanske åka till Luleå med Nastja. Vi får se hur det blir. Anyway så åt vi en god lunch i stan. Det blev en god sallad för min del. Vi tog bussen hem där vid 3 tiden för vi blev less. Men hade gärnat velat gå längre om inte mina fötter hade varit plågande. Ikväll blir det att åka hem till piteå. Planet går klockan 10 så är hemma där vid halv 1 så jag har bestämt att skippa första lektionen på morgonen. På ett sätt känns det jätteskönt att gå åka hem men ändå inte. Längtar efter mina lovers där hemma;) Men men nu ska jag se på tv med resten av gänget. Vi hörs i natt eller så blir det imorgon. Ha en riktigt trevlig dag. Pusspåer allihopa!

Kommentarer
Postat av: Lisa

måste vara med dig nån dag! :)

2009-03-23 @ 21:43:09
URL: http://lisabrander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0