Hos sistaah

God kväll läsare.

Nu har jag äntligen tid att sätta mig ner och skriva. Dagen har gått hur snabbt som helst. Kring 12 for vi med snabbtåget in till Stockholm. Jag och mami gick och åt god thaibuffe , passa inte så bra eftersom blev proppmätt efter maten och då skulle vi prova kläder. Hittade lite saker idag som 3 par skor,vårjacka,handväska,foundation,2 kjolar och två klänningar. Hann inte gå på många affärer innan vi mötte upp pappa och Rikard och gick och fika. Så de blev en snabb runda. Men på måndag blir det en shoppingtur i Uppsala. Där har vi ju min favvobutik New Yorker längtar längtar.. Anyway där vid 5 kom Jessica vi for till hägerstensåsen där vars hon bor och gick på en fin grekisk resturang och åt. Mycket gott. Sen gick vi och handla lite på ica. Nu sitter vi här hemma hos min syster och halv ser Let's Dance. Får se vad som händer senare kanske är något bra på tv. Men men jag uppdaterar imorgon när jag har kommit tillbaka till min andra syster i Uppsala. Ha en bra kväll. Lickie Lickie



Sommarbilder. me like

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0