I uppsala

God morgon på er. Blev som ingen sovmorgon för min del. Nu har vi allafall kommit  till Uppsala där vars min syster och hennes pojkvän bor. Vi kom fram ganska sent igår blev att vi åkte taxi hit från Stockholm Arlanda och taxichaffören var skitsur haha. När vi kom fram drack vi te och åt smörgås. Somna där vid 12 brevid smigge. Idag ska jag och mami in till Stockholm city och shoppa medans pappa ska på möte i Stockholm. Snacka om vad jag ska shoppa, har till och med drömt om shopping i natt. Haha... Sen mot kvällen åker vi till Jessica som bor en bit utanför city tar typ 15 min med tunnelbana. Så det blir att sova över där i natt. Men men nu ska vi äta frulle. Vi hörs ikväll eller imorgon. Ha en riktigt trevlig dag!
Lickie lickie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0