It's so fucking true

Hey snyggingar. Sitter här och småläser lite till SOprovet vi har på torsdag. Måste börja plugga nu känner jag. Har haft besök idag av Nastja vi pluggade och hann färdigt bildspelet vi har gjort. Riktigt skönt! Nu är de bara skrivdelen kvar och redovisning så sen är vi klar. Fan vad skönt. Det bästa är ju att allt jobb arbete kommer vara färdigt innan denna vecka är slut så då har jag ingenting att tänka på när jag åker till stockholm på torsdag kväll. Har inte berättat det kanske men till stockholm ska jag mellan torsdag och måndag. Först ska vi till uppsala och vara där en dag sen vidare till stockholm och hälsa på Jessica och sen tillbaka igen till Uppsala igen. Krångligt krångligt men ena syster kan bara ta emot oss en dag i stockholm för hon har en karriär att tänka på. Längesen man träffa hon. Senast var i julas. Men snart börjar melodifestivalen eller det var igår men jag missa det så hade tänkt se det idag istället. Skriver sen snyggingar ! Lickie lickie


Såg att mami hade köpt hem mörk choklad och icke missar vi det . Haha*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0