mätt och belåten

 Go kväll smultron. Haha låter lite roligt tycker jag. Var in på min förra blogg och då hade jag skrivit ''Hej smultron''  Minns att jag startade upp min Första blogg för 3 år sen. Men blev inte mycket av den, var väll ingen bloggerska då. Men nu älskar jag att blogga. Anyway nu har gästerna farit hem och jag har provat kläderna jag köpte hem idag för jag orkade inte prova där. Allt passa perfekt. Få se om jag har någon ny goding imorgon. Shit vad den här veckan har gått snabbt alltså. det har bara klicka till. Imorgon är det äntligen fredag, har inte planerat att göra något speciellt i helgen förutom att städa min garderob. Min helg kommer vara väldigt enkel och stillsam. Ska bli riktigt skönt! Nu ska jag tvätta bort sminket. Adjö;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0