Mina inköp

Hej bloggen. Nu kan jag äntligen sätta mig ner och skriva. Blev så stressigt imorse + att jag kom hem väldigt sent igår kväll. Dagen rullade på bra idag fick träffa mina underbara vänner men det blev inte så mycket arbete i skolan var grymt trött. Anyway så tänkte jag ta och visa mina inköp från min lilla trip till Stockholm och uppsala.

Klänning/Linne och plånbok från New Yorker

Tröja från Gina Tricot

En vanlig svart tröja från Gina Tricot

Två klänningar från GT

Klänning från New Yorker

Underkläder från New Yorker

Två kjolar från GT

Väska från Ohio

Skor från Skopunkten

Skor från Skopunkten

Skor från Skopunkten

+ en vårjacka som jag inte har tagit kort på. Den kommer sen någongång:)

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Fina kläder

2009-03-25 @ 20:43:58
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Boya!

UFNY ! :D

2009-03-25 @ 21:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0