mjau

God morgon på er. Nu blir det en sammanfattning av gårdagen.

Vid 11 tog vi bussen in till stan och gick och fika. Sen for vi vidare till Willys och väntade in bussen som skulle ta oss till en by. Minns inte vad den hette men det tog iallafall 2 timmar att åka dit. Där tog vi färjan över till Åland. Riktigt mysigt var det. På båten var det en smörgås buffe men jag måste säga att det var mycket mer än det. 100 olika rätter som oxfie,potatisgratäng,pasta,köttbullar,lax m.m båda kalla rätter och varma. Jag kan ju säga att jag var jäkligt mätt efteråt och inte nog med det efter det var det efterätts buffe som bestod av blåbärspaj,vaniljesås,äppelkaka,glass,chokladpuddning,hallon,kex och olika oster. Det är vad vi kallar mycket... Det tog ca 2 timmar så var vi framme i Åland. Vi klev inte av istället gick vi och satte oss i puben där vars ALLA pensinärer vär. Haha där satt vi hela resan hem och lyssnade på Jazzmusik och drack olika drinkar. Jag själv alkoholfritt. Sen när vi kom fram till byn igen så skulle vi åka den där bussen igen. Fy vad jobbigt. Vi var hemma där vid 10 på kvällen och gick och la mig i soffan och smsa litegranna och somna där vid halv 1. Så såg min dag ut, fast färjan bestod av 98% pensionärer var det rikigt trevligt. Lugnt och stillsamt.


Nu ska jag gå och vara social med hela familjen. Uppdaterar ikväll när jag kommer hem. Lickie lickie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0