Mycket har hänt

Hej på er. Dagen har varit kort men ändå lång mycket har hänt. For till skolan och var där en halvtimme innan vi börja men som tur var redan Alexander och Nastja där. Fick veta teknik redovisningen fick VG men är grymt irriterad på min lärare. Men orkar inte ta upp det i bloggen blir bara irriterad. Onödigt jobb var det iallafall! Senare hände det lite tråkiga saker men kan tyvärr inte skriva det i bloggen för det gäller min kompis. Sista lektionerna träna vi inför norrmalmskalaset. Gick superbra och vi kommer ju vara skitsnygga transor, eller vad säger ni flickor?
Nu ska jag tvätta av mig sminket och sola solarium. Se ya later bitches ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0