Nu måste jag börja om igen

God kväll

Känner att det har blivit lite träning och dålig mat senaste tiden. Från och med nu börjar jag om min ''diet'' på nytt. Imorgon efter skolan blir det att träna också. I veckan har jag bara tränat en dag, känns inte bra det. 


bild lånad från Nastja när vi spelade anden i glaset. Erkänn snygg spelplan jag har gjort. Not! Men de funka iallafall. Sitter och skrattar lite när vi blev oseriösa där i slutet.
Nastja börjar att fråga anden
Nastja - är du naken?
Anden - Nej
Nadja- Förlåt anden min kompis är lite störd. Var frågan jobbig?
Anden- JA

Sen fick vi kontakt med en spanjor. Bångarn frågade någonting och anden stavade till Que och jag har för mig att det betyder va på spanka så jag fråga vars han kom ifrån och anden stavade Spanien och jag bara Hola. Fatta fränt hihihihihihihihihi...

Nu ska jag ta och lägga mig i sängen och se färdigt beck. Vi hörs imorgon. Sov gott babes ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0