ny design

Heej underbara läsare

Nu har jag precis tagit mig en dusch. Som ni ser har jag gjort om min design IGEN. I love it ! Men den här gången var det för att min mami har magsjuka och försöker hålla mig på rummet så mycket som möjligt för att inte bli smittad till imorgon det vore ju hemskt. Anyway idag fick vi hem vårat paket från min syster Jenny så nu har vi fått hem våra Mary Kay varor och bl.a min foundation. Äntligen nu slipper jag anväda en foundation som är mycket mycket mörkare en min hudtyp. Fråga mig inte men jag köper alltid för mörk fast jag testar i butiken. Men nu har ju Jenny provat vilket nummer jag har på foundationen så nu passar det perfekt.


Age-fighting,3 in 1 rengörings lotion, Foundation, Concealer och ett lipgloss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0