oh yeah

Sådärja, nu har jag äntligen packat färdigt. Gick galant !
Jo just det redovisningen och provet gick superbra. Får hoppas på bra resultat nu också. Ska ta och springa ner till banken och kolla hur mycket pengar jag har. Hörde någon skvallra att mami hade varit snäll och stoppa in lite pengar.
I skolan idag fick vi våra skoltröjor skitsnygga men om jag kommer använda den mycket har jag ingen aning om.
Har stått ungefär en timme nu och inte kommit på vad jag ska ha på mig nu när vi åker. Jag säger då bara TUR att det blir massa shopping imorgon. Det här är nog sista inlägget innan jag åker, ska försöka att uppdatera dära så mycket som möjligt om mina systrar lånar ut datorn till mig. Så bilder kommer när jag är hemma. Ha en superbra dag och om jag störtar med flyget så älskar jag er alla. Lickie lickie

Framsidan av tröjan

Allas namn baksidan av tröjan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0