ont i fötterna

Hej på er läsare. Hoppas det är bra med er. Själv är det finemang men har grymt ont i fötterna. Tänkte ta och berätta om min dag. Enjoy!

Vaknade kring 8, kunde verkligen inte sova på madrassen fy vad jag hade ont i ryggen imorse. Ja iallafall åt jag frukost med resten av gänget. Där vid 11 drog vi till centralstation och lämna våra saker och sen drog vi vidare till Slussen och åt på Eken. Grymt flott ställe och god mat , sen fick jag reda på att det var ett hilton hotel. Måste bara säga att det var grymt flottigt på toaletten fan att jag inte hade med kameran. Men att ha med kameran på toan är inte det första man tänker på. Haha... Anyway efter det tog vi färjan över till djurgården och gick på Akvariumet där. Tyvärr vet jag inte vad det heter. Men inte så märkvärdigt.Där fika vi ett tag och gick runt och kolla på de olika sakerna. Gick förbi grönan också och kolla in den nya karusellen. Oj den måste man prova i sommar. Där vid 4 begav vi oss med tåget till uppsala. Så nu är vi här eller vi kom för ett tag sen har varit på promenad med Smigge och handlat lite på Willis. Ikväll ska vi ha myskväll och kolla på Robinson och äta godis. Något mer vet jag inte. Har ju som sagt ont i fötterna. I piteå hinner man minst 4 aktiviteter på en dag. Här hinner man en. Imorgon har vi planerat en hel dags aktivitet men det får ni veta imorgon när jag kommer tillbaka där ifrån.

Nog för mig tänkte ta och avrunda vi ska snart äta middag... Fan vad man äter när man är på ''semester''. Ha en bra kväll bitches! Lickie lickie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0