Today is a very good day

Heey

Gud så skönt det var att sluta 20 i 12. Stannade över några minuter och gick igenom sången jag och Kajsa ska sjunga. Gick ganska bra men vi måste nog träna ganska mycket mera.  Vad annars    jo lämnade in pengar idag till Emelie. Så imorgon får vi våra skoltröjor. Kommer självklart visa dom här i bloggen eller ja dom som läser min blogg nu är typ mina närmaste skulle jag tro. Har som tappat MYCKET läsare sen jag böt blogg. Vi får hoppas dom hittar tillbaka så att dom får fortsätta läsa min underbara blogg. Hihi nä överdrivet. Har precis ätit lunch. Det blev som vanligt sallad och köttbullar. Äter inte pasta eller potatis men det går finemang. Ska fortsätta att göra en sammafattning av hela kapitlet om Andra Världskriget, lär mig mycket bättre om jag får skriva ner det. Se ya guys later !

Här sitter jag just nu och pluggar i köket. Ni ser kanske vilken färg min mama gillar?
Grönt är skönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0