Vip kväll på GT

Hey snyggingar. Har inte haft tid att uppdatera idag men jag tycker vi kör en sammanfattning av dagen.

Började skolan 8.15 med språkval sen hade jag redovisning i Svenska. Gick toppen. Senare hade jag massa andra lektioner som SO då vi fick veta provet. Hmm 0.5 poäng ifrån MVG känns ju rikigt bra. Hehe not. Efter skolan drog jag Felicia och Kajsa hem till mig och spela kort. Efter det kom Lisa och det blev surströmmings middag. Mums vad gott det var. Efter det gick vi på Gina Tricot som hade Vip kväll. Skulle egentligen inte handla något men det blev lite inköp för min del. Nu har Kajsa och Lisa farit på dansen efter det ska dom komma tillbaka och käka efterätt. Denna gång blir det äppelpaj, smaskens!  Men men nu ska jag lägga mig och läsa min Vecko Revyn jag fick av JC ha en bra kväll bejbs . Uppdaterar senare. Lickie Lickie


Trosor är alltid bra och ha + att de var rea only 19 spänn

Ett linne

En rosa klänning. Får sommarkänslor när jag ser den. Finare IRL


Kommentarer
Postat av: elin

Har en likadan klänning som den rosa, fast blå! Dom är assköna ju! :-D

2009-03-29 @ 13:31:14
URL: http://elinwerners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0