Your the one

Hej på er

Fy fasiken vad jag har ont i nacken. Den här dagen har varit lång som bara den. Var inte på bra humör imorse men kom iallafall i god tid. Första lektionerna var riktigt jobbiga halvsov litegranna, inte bra! Tränade på våran dans till Norrmalmskalaset också + sång. Sket i slöjden idag och var med på textilslöjden istället med mina snuttor. Efter skolan gick jag och Emelie och träna på korpen. Så nu har jag kommit hem har suttit och kollat runt på lite instumental låtar till Heaven och det är nämligen så att våran lärare kan inte spela det bästa så, men det blir nog att hon spelar för jag hittar ingen bra. Aja hoppas he blir fint! Ska ta och gräva mig in i garderoben och se om jag hittar några färgglada kläder vi ska ha imorgon på Norrmalmskalaset. Se ya later aligator ;)


Hejn är ju så jävla kul. HEHHEHEHEHEH


Bångjävel underhåller oss på Engelska lektionen

Tjejerna arbetar och jag tar kort

Bakom smilet döljer sig djävulen själv på morgonen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0