Blogg.se cpar som vanligt

Nu börjar jag bli riktigt trött på blogg.se. Imorse när jag skulle logga in kunde jag inte komma in så det blev inget inlägg imorse som ni ser. Kan först och främst säga Hej på er alla. Gud vilket väder det har varit idag. Dagen var väldigt slapp kan man säga. Först såg vi filmen Ondskan och på mattelektionen satt jag och Nastja ute och sola. Ojoj vad varmt det var. Sist hade vi gympa och det blev brännboll ! Efter skolan gick jag med Felicia och Kajsa till gymmet, men det blev ingen långvarig träning för min del fick sån himla värk i benen. Så nu har jag duschat och ikväll väntar surströmming hos Lisa och Lotta. Nu blir det plugg och så ska jag få i mig någon mat. Hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0