buh på mig

Visst är jag ganska frånvarande här i bloggen? Buuh på mig alltså. Har inte riktigt orkar vara vid datorn idag. Var uppe jättelänge igår och prata med folk i telefonen riktigt kul men roligt idag? Nee... Tur så hade vi bara skola fram till 20 i 12 då jag for hem och åt lunch och somnade i 2.5 timme. Fick veta idag att Hjärt Fylking och den andra typen som går från Ystad till Haparanda kommer vara i Piteå idag så ska ner till stan och ''träffa'' dom och sen gå runt och se om en present till mamma.  Så jag har ganska brotom nu kan man säga plugga på kfasjgklgkäsflfhlh ååå får damp seriöst jag orkar inge mera. NÄ NU MÅSTE JAG PLUGGA CPCPCPCPCP. Bye bitches !


Kommentarer
Postat av: maria

den andra typen är faktist ingen mindre än robert aschberg!;)

2009-05-27 @ 16:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0