En koko dag i skolan

Heej bitches ! Sitter just nu i skolan och vi har NO, jag och emelie ska egentligen jobba på vårat arbete men istället drar vi oss till bloggningen. Idag slutar vi typ 3 skulle jag tro, då ska jag direkt gå till biblioteket och lämna tillbaka en bok sen blir det raka spåret till stan och byta hårgfärg och senare hem och plugga. Har massa arbete att göra som bl.a SO och boktips på engelska. Längtar som fan hehe not ! Nä hörreni nog börjar man bli less skolan, eller hur?


Justja tänkte berätta att jag ska börja med en ny kategori i denna blogg, alltås prova på något nytt som kommer finnas här i bloggen nästa vecka, låtet väll spännande ? Ne hörreni nu måste jag verkligen jobba litegranna. Vi hörs senare .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0