fikakalas hos Nästy !

Go kväll kära bloggläsare. Nu har jag kommit hem. Kvällen bestod av massa prat,talang och mycket mycket fika. Som sagt fyller ju Nastja år idag så vi var ju där och fira henne. Gud vad mätt jag är. Blev väldigt mycket fika, men gott är det !
Justja innan jag skulle åka till Nastja började jag gråta för att jag trodde min kamera hade gått sönder men sen fick jag i gång den, oj så glad jag blev. Fan alltså fjärde kameran på ett år vore ju hemskt. Borde lyssna på min syster och köpa ett kameraskydd/väska.

Nu kommer det bilder !

Nastjas hamster. Gullig men skiter som en häst  !

Mycket god fika

vi åt

16 år och blåa tår nu

Over & out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0