Fucking schoool

Hejsan kära bloggläsare. Sitter i skolan just nu vi har FENA (fördjupning i engelska) Vi håller på att göra en redovisning men mina medarbetare är borta idag. Fuck them! Vars är ni snoppar? hehe. Orkar inte jobba nu så jag tänkte att man kan blogga istället. Vad ska jag skriva om? Det enda som kommer på tankarna är den här fucking jävla skolan. Seriöst jag är så fruktansvärt less så de inte är sant. Vi har bara haft 2 lektioner denna dag och jag är redan less.

Nu vill jag ställa en fråga till er läsare. Vad vill ni läsa i min blogg är det något extra som ni saknar? Säg gärna till, älskar att få kommentarer och vill ha eran åsikt. Så klicka på kommentarsrutan och skriv själv vad du tycker jag ska skriva /göra i denna blogg. Hoppas jag har fått några svar innan jag kommer hem!


Kommentarer
Postat av: Secret

Fortsätt som vanligt men mer uppdateringar

2009-05-04 @ 10:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0