Hissar och dissar



Gossip Girl en riktig toppenserie som bara blir bättre och bättre + att det är ju hur snygga guys som helst!

Bakom stängda dörrar en riktigt bra bok som handlar om en 14 årig tjej som flyttar till sin pappa i Sverige och blir inlåst i lägenhet och föder två barn till honom. En väldigt hemsk bok och värd att läsa helt klart  !



Skavsår hatar det ! Är det värt att gå i höga skor då?

''Hej mitt nr är 073 ******* ring och var sociala''  varannan tjej man besöker på pixbox står deras mobiltelefonnummer. Förr hade jag mitt nummer på msn och en del typer visste man inte vem de var. Så var smarta TJEJER, man vill inte ha en stönande pedofil ringades 24/7...

Städa jag verkligen hatar samtidigt som jag hatar att ha stökigt. Så fort jag flyttar hemifrån kommer jag vara Monica i vänner, eller nja hon gillar ju och städa.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0