ingen träning idag

Hejsan bloggläsare. Nu har jag precis, eller ja kommit hem till mitt gamla hem. Har varit nere hos pappa och kollat lite saker. Ojojoj vad jag hatar att flytta! Ingen jävla ordning någonstans. Mamma har fått tillbaka sina nya möbler hon hade i lägenheten och soffan hade börjat möggla (vet inte hur det stavas) Jävligt synd , men pappa ska fixa det så de blir säkert bra får vi hoppas. Men nog om det. Vad har jag gjort idag, ja som alla andra dagar har jag varit i skolan. Men måste säga att denna dag har gått väldigt väldigt snabbt. På hålet gick jag, Kajsa och Maria på thai garden och tog med oss mat därifrån till skolan så hela skolan luktade thai mat, men gott var det! Sista lektionen hade vi musik då vi tränade inför 9ornas konsert.


Smaskens !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0