ingenting för oss

Nu är jag hemma igen. Blev en snabbrunda att kolla på lägenheten, tyvärr var det ingen lägenhet för oss. Den var jättefin nyrenoverad och 2 toaletter som vi bara måste ha men tyvärr var de luftgång och ingen sol på balkongen och det är bara ett måste för mig och mamma. Så på lördag har vi en ny tid på en annan lägenhet så vi får se vad som händer. Anyway efter vi kollat på lägenheten gick vi ner och boka tid till mig hos frissan, äntligen säger jag bara ! Efter det gick vi på kicks och inhandlade hårfärg till mig.  Sen gick jag ner till pappas lägenhet och kolla lite på mitt rum och bestämde vad jag ska dit och inte ta. Så här får ni ett tjuvkoll på min och pappas lägenhet.

Vardagsrummet utsikt över sundsgatan

Köket

Snart ska de färgas

Nu ska jag ta och äta middag sen ska jag färga håret + plugga. Vi hörs senare ^^


Kommentarer
Postat av: Emelie

svar: men fan jag är ju aldrig vid datorn nuförtiden! :O



Btw fin lägenhet ;)

2009-05-05 @ 18:14:01
URL: http://emwi.blogg.se/
Postat av: Anonym

var de it du som nyss it skulle färga håret? ;)

2009-05-05 @ 19:04:23
Postat av: Anonym

Sv Anonym; Måste ju börja färga så jag får den färgen jag vill ha till examen!

2009-05-05 @ 19:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0