inte den bästa dagen

God morgon på er, sovit gott? Jag har sovit superduper jättebra. Känner mig utvilad och snart är de dags för skolan. Känner mig inte sådär spyless skolan i veckan, tror de kommer vara ganska lugnt. Vi har Nationella i biologi och inget mera som ska vara färdigt i veckan. Thank god ! Så vad har veckan att erbjuda ?

*Skola
*Solarium
*Plugga
*Träna
*Fixa biljetter till brittan
* Komma mig ut i det fina vädret

Något mer än så länge har jag inte att göra. Men de kommer säkert komma upp massa saker här i bloggen. Nu måste jag börja kila till skolan. Har inga bilder att bjuda nu på morgonen pga att jag är hos pappa för att internet inte funka där uppe. Så vi hörs senare. Lickie Lickie


Kommentarer
Postat av: Izza

Tack du har oxå en jättefin blogg! ;D <3

2009-05-11 @ 18:17:17
URL: http://izadoraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0