Kan inte sova ....

Hey lovers. Visste att de skulle bli svårt att somna ikväll. Egentligen är de ju så alla söndagar. Fan orkar man skola imorgon? Jo ska nog fara imorgon, slutar 12 varje dag i veckan. Fy fasiken vad skönt ! Men ska ta ledigt tis eller ons så jag kan sitta hemma och plugga litegrann istället för att vara på skolan och se massa film. Ja då är det ju mycket bättre att vara hemma känner jag.. Men men nog pratat om skolan.    Jag tycker det är jättekul att man har fått nya läsare. Bloggen blir bara större och större för varje vecka och det är kul att ni gillar den. Jag minns när jag börja blogga för första gången det var ungefär 2 år sen skulle jag tro och har fortfarande kvar den bloggen för jag minns inte lösenordet (Josefinohlund.blogg.se). Men det blev inte så mycket uppdatering i den bloggen så det blev ett uppehåll ganska länge innan jag startade Missjosefin.blogg.se som blev borttagen för några månader sen. Så man kan säga att jag har bloggat ungefär ett år nudå och det blir bara roligare och roligare för varje dag. Blogga är en del av mitt liv och jag kommer fortsätta väldigt väldigt länge!



När man har lite att göra kan man alltid prova bikinis. Min nya överdel är verkligen skitsnygg tycker jag !

Nu ska jag försöka lägga mig i sängen igen eller vara social på msn. Sov gott bitches  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0