Läsarna sticker ifrån mig

Go kväll kära bloggläsare. Har inte varit en riktig bloggdag idag känner jag. Ni bloggläsare verkar veta att måndagar brukar det inte hända mycket i Josefins liv. Har sett att läsare sticker ifrån mig på veckorna. Det är på helgen ni gillar och läsa ser jag. Kanske ska skriva sådär 3-4 gånger i veckan, inte vet jag. Vad tycker ni? Men som sagt älskar jag att blogga och kommer lugnt fortsätta.      Anyway har nyss kommit hem från Lisa och Lotta. Det blev surströmming som vi gör varje månad och idag var det extra gott kände jag och till efterätt blev det brownies med banan och grädde nami nami.. Resten av kvällen väntar DH och datorn. Känner mig inte såhär speciellt trött nu på kvällarna så blir nog en update till innan sovdags. Bye Bitches !


Just ja, när jag och Kajsa var omkring 5-6 års åldern så var det ju ofta Lejonkungen och sjöjungfrun som gällde som film. Men jag och Kajsa tyckte om den här filmen. Handlar om Frank som lever i sin drömvärld och tänker bara på sex och är gift med Nenne och dom går i äktenskapsterapi osv...  Mycket mycket bättre än barnfilmer tyckte jag och Kajsa  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0