måndag

God morgon bloggen och alla bloggläsare. Blev lite sen uppdatering känner jag. Sov till klockan 12. Först vakna jag halv 7 och bestämde mig för att inte gå till skolan. Känner att jag inte mår så bra idag men tyvärr kan jag inte säga ddet här i bloggen. För privat ni vet  !  Idag kommer jag vara ensam hemma hela dagen det innebär att jag ska plugga plugga plugga och göra mat själv som jag är väldigt kass på.. Jo vad mer, ska kolla runt lite på hemsidor om jag hittar något som passar mig, ni vet jag ska ju göra hårförlängning nu till examen så håret måste ju vara perfekt ! Hehe *

Nä nu ska jag bege mig till sängen och läsa litegrann till SOn som jag inte har någon aning om vilken dag det är. Men jag kan ganska mycket så det är ganska lugnt. Vi hörs senare , lickie lickie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0