nu ska de möbleras

Fortsätter väll med flyttningpratet ni får stå ut med det. Så fort jag kommer in i ett rum så tänker jag hur JAG skulle renvovera och designa rummet. Fick reda på idag att pappa redan ''äger'' lägenheten nedanför så vi kan flytta in där när vi vill. Det första jag tänker är ''shit hur ska jag ha, vilken färg osv...'' Men nu har jag kommit fram till hur jag vill ha det. Eftersom jag har egen balkong med inglasning så blir det som ett extra rum så ska ha två utestolar där med ett bord och massa ljus och sen där inne är det väldigt litet så det blir simpelt med en säng,fotölj och en hylla. Färgen jag kommer satsa på är grönt MASSOR med grönt ! Så jag tror det kommer bli ljust och fint i mitt rum med massa grönt, kan de bli bättre nu till sommarn med grönt?


DET BLIR GRÖNT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0