Så här är det

Trodde aldrig det skulle hända men idag blev det på allvar, kanske kommer som en chock för en del av mina kompisar. Har inte hunnit snacka med en del men så här är det att mina föräldrar ska separera och det känns verkligen tråkigt att det ska hända igen. Igen tänker en del nu. Så här är det för ungefär 2 år sen skilde sig mina föräldrar och flyttade ifrån varandra, det tog bara ett halvår innan dom ville flytta tillsammans igen som sambos det dom gjorde och skaffade den här lägenheten vi bor i nu. Sen dess har vi kämpat på hela familjen så att allt ska vara bra. Redan i juli var det lite halvjobbigt och det var nära att dom skulle separera men min pappa blev sjuk och hamna på sjukhuset i 3 månader och vi var alla där för att hjälpa han. När han kom tillbaka till jul var allting bra med familjen det är nu som det har blivit som jobbigast. Det är nu jag känner att det ska bli riktigt tråkigt och känner mig riktigt ledsen min mamma och pappa har alltid varit tillsammans sedan 25 år tillbaka. Men på många sätt känns det mycket bättre när de ska separera, vi slipper allt bråk 24/7 och alla får det mycket bättre. Så jag tror allt kommer bli bra ingen har varit glad på senaste tiden och det blir bäst om vi gör så här. Vad kommer hända med mig då? Jo mina föräldrar vill inte pressa mig eller något så jag själv får välja vars jag vill bo om jag vill sova 3 nätter hos mamma och 1 natt hos pappa det gör jag hur jag vill eftersom att båda kommer bo i stan och det kommer vara enkelt för mig att ta mig fram och tillbaka.

Anledningen att jag drar upp det här i bloggen är för att jag vill vara ärlig det kommer ju nångång ändå att komma fram så nu vet ni hur det ligger till.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vars ska du flytta????

2009-05-04 @ 20:38:00
Postat av: felicia

du får bo hos mig!!!

2009-05-04 @ 20:56:15
Postat av: Lisa

nee :( finns här för dig!

2009-05-04 @ 22:47:09
URL: http://godakrameller.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas allt blir bra !

2009-05-05 @ 07:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0