saknat mig?

Hejsan underbara läsare. Har ni saknat mig? Hope so!  För nu är jag äntligen tllbaka. Jag har inte skrivit p.g.a jag inte har haft något speciellt att berätta och ingen fantasi att skriva. Kan hända så ibland och då blir det mycket roligare skriva sen när man har ''vilat'' ett tag. Men iallafall tänkte inte berätta vad jag har gjort de senaste dagarna för som sagt det har inte hänt så mycket faktist.

Just nu har jag kommit till pappa. Ska tillbringa helgen hära med honom, fast jag inte ska vara hemma så mycket. Ikväll blir det att åka till Nastja med Felicia och Andreas. Vi ska hyra film och mer än så har vi inte planerat. Ska strax ta och göra mig klar ska först bara packa upp.


Mitt rum hos pappa. Grönt ville jag ha men mer ska det bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0