tack

God morgon på er
först och främst vill jag säga tack till alla kommentarer. Idag känner jag mig mycket bättre och igår hade vi en pratstund här hemma och vi kommer göra så att allt kommer gå bra för oss alla. Någon frågade vars jag skulle flytta. Igår var jag och pappa och kollade på en lägenhet , 2 våningar nedanför våran nuvarande. Superfin, ny hörslägenhet och den ser ut som en takvåning om jag får vara ärlig + att jag kommer få en walk in closet. Idag ska jag och mami och kolla på en annan lägenhet eller ja det finns 3 stycken men det är en viss vi är sugen på + att vi står först i kö på den för vi har så mycket poäng så är de ju bäst man kollar.

Nu börjar de bli dags för skola sen blir de träning. Jag uppdaterar senare, lickie lickie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0