update lördag

God morgon god morgon. Blev ingen uppdatering trots allt igår!  Men då får jag ta den nu istället.. Igår kring 6 mötte jag upp Emelie och senare gick vi och hyrde film på Hemmakväll det blev Bröllopsduellen och Sorority Boys. Tyckte båda filmerna var jätte bra och skratta som fan. Vad Emelie tyckte vet jag inte, tror hon somna efter halv första filmen haha. Så där satt jag för mig själv och skratta som ett as, haha fyfan vad fult!  Just ja vi såg ju Robinson också och det var final och blev nästan lite småsur att dom har ö-råd sista gången egentligen borde svenskafolket få rösta för Jarmo var en värdig vinnare. Ellinor, neej !

Sen somna jag där vid halv 2 ....

sett den 23456778 gånger och den är så jävla bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0