Update lördag

God morgon på er. Oj det blev riktigt sent igår och vaknade sent imorse. Ovanligt för mig att vakna 1 kan man ju säga. Blir svårt att somna ikväll. Jo söndagar då är det ju alltid gudstjänst i kyrkan och redan klockan 10 började dom första klockorna ringa, o fyfan vad det lät jag blev så grymt förbannad. Tog hela 5 min innan den slutade. Senare typ 20 minuter efter så började den igen och efter det 11 och då ville jag bara gå ut på balkongen och skrika... Don't mess with me !

Ja iallafall igårkväll möttes jag och Nastja upp på ica och handlade. Till middag blev det kött,potatisgratäng och god sallad. Mums vad gott det blev och mätta blev vi. Senare kom Nadja och vi såg en film på tv och senare rökte vi vattenpipa. Där vid 12 såg vi filmen The Mist och Nadja for hem där vid 2 tiden och jag och Nastja satte oss vi datorn. Så kvällen var väldigt lugn, vi tänkte dra ut egentligen men vi orkade inte.


Me and myself

Vi var duktiga på att göra potatisgratäng. In i ugnen 20 minuter och vips färdig !

God mat framför en film

Vattenpipa dags

Så vad har nu resten av dagen att erbjuda. Först och främst måste jag börja plugga till SOn och senare blir det Gossip Girl. Har inte så mycket annat planerat denna söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0