update

God morgon. Tog en liten sovmorgon idag och missa första lektionen. Ajdå. Fattar inte när jag är hos pappa drömmer jag aldrig och nu på senaste tiden har jag börja drömma hos mamma varje varje natt. Idag t.ex. drömde jag att jag var på Beyonce konserten och hon spelade 2 låtar sen var det färdigt och sen när jag skulle sova hos min syster som bor i stockholm fick jag inte sova där och då for jag till uppsala men då fick jag inte sova där för min andra syster. Det sluta med att jag låg hemlös på gatan med en hemlös hund den natten....

 Som sagt har jag ju försovit mig så jag måste nog börja röra mig till skolan. Bild står först på schemat och måste verkligen vara med så jag kan höja mig nu i det sista. Vi hörs efter träningen där vid 4.


Boken som får mig att stanna uppe en exta timme (Inlägg om boken senare)

Today

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0