uppdatering

Hej snyggingar! Förlåt för dålig uppdatering har inte riktigt haft tid att blogga dom senaste timmarna.

Fredag kväll: Jag och Emelie körde till Bångarn (Alexander) Där vars vi såg hockey,spela wii,spela anden i glaset och cama på playahead där vars bångarn dansa i livecam. Haha fan vad jag skratta! Där vid 12 for både jag och Emelie hem. När jag kom hem frös jag som ett as så jag la mig i sängen och kollade en film och somna där vid halv 2 skulle jag tro.


Idag vaknade jag 1 av missade samtal och massa sms. Så jag skynda mig upp duscha + fixning sen sprang jag in till stan. Där mötte jag upp Emelie och vi såg E.M.D sjunga i Gallerian. Å fyfan vad snygga måste jag säga och mycket duktiga var dom. Mjau alltså! Spelade in videos och tog lite kort. Men videos kommer upp lite senare i bloggen. Anyway sen efter det så gick jag hem och pappa och jag for till Jysk för att se om några saker till mitt rum , men dom hade inga så vi åker imorgon och kollar på andra ställen.

Nu hörreni ska jag ladda upp videos och äta litegranna så bye bye bitches !

Någon fick komma upp och sjunga blinka lilla stjärna med gänget

Mjau !

Jag

Over & Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0