Vilket underbart väder

Hej älskade blogg läsare. Nu har jag satt mig ner för att ta det lugnt. Jag har inte varit hemma mycket idag kan man säga. Vaknade där vid 10 tiden och ringde Nadja. Vi möttes vid södrahamn och la oss och sola i ungerfär 2 h. Mycket mycket skönt, men fick inte så mycket färg. Senare for jag hem en snabbis och hämta pappas börs (plånbok) och vi gick på Ica och handla mat till middag. Blir att jag stannar här en natt till eftersom han åker på tisdag till Kina vill jag va här så länge det går. Så till helgen har jag lägenheten för mig själv. Men det blir lugnt  ! Har endast sovit här 2 nätter och mitt rum ser ut som en svinstia. Oj är inte van med småa rum.

Underbar utsikt

Skönt skönt skönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0